fredag 27 februari 2009

Rosa...

Leila bakar Copcakes!!!!
Lotta bakar "Panncaks"........
Amelia hälsade på hos oss förra helgen och verkade trivas i den rosa korgen hon fick av oss!!!!
Jag älskar tulpaner gärna i vitt eller rosa.....
Man kan förknippa färger med olika känslor... Rosa tycker jag hör till drömmar. Imorgon åker jag till Stockholm och drömmer och flanerar på stan kanske lyckas jag med lite "drömshopping"
jag ska ialla fall äta dricka och fika gott och bara njuta av lite storstadspuls!!
Ha det gött!! Till alla vasaloppsåkare önskar jag Lycka till ni är så duktiga!!! :)Lotta!

8 kommentarer:

  1. Fiina bakverk.. Här ska bakas pizza!Ha det så hiiimla sköööönt i s-holmia.. stressa lugnt....
    Ha det bra:)Helen

    SvaraRadera
  2. Fina cupcakes! Rosa och vita tulpaner hör också till mina favoriter. De är ljuvliga! Ha det så skönt i Stockholm. Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Hej! Vilka härliga cupcakes:)
    Vad mysigt att få åka till Stockholm o strosa..det vill jag oxå göra!

    Ha en härlig fredagkväll,
    kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Jag förstår att du trivs i ditt härliga kök. En härlig atmosfär, som verkligen gör att man blir sugen på att laga mat och baka. Dina cupcakes ser såå goda ut.


    Ha en härlig tur till Stockholm, jag blir så avis, kommer inte så ofta dit, då vi har en bit att åka!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Vilka läckra bilder. Kakorna var ljuvliga i dag. Mums!!! Tack för en trevlig dag.
    Ha det kanonkul i Sth och shoppa loss lite. Det behöver du! Vad ska du ha på dig på festen...
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Jag skulle gärna följa med till Sth och shoppa med dig, men nu har du andra följeslagare...Jag kan peppa dig under dagen med sms...
    Jag lovar att jag ska lägga in nya bilder med kommentarer under helgen.
    Hälsa familjen, kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Vilka fina bakelser!! Men den i korgen var sötast:-)
    Vad roligt att du tyckte idén med vintips var bra! Lovar att bjuda på viner som inte gör dig besviken och tips vad du kan äta till!!
    Kul med vinklubb! Vad ska ni ha för tema den ggn när det är din tur? Tipsar gärna!!
    Ha en fantastisk Lördag!! Kram C

    SvaraRadera
  8. Jaaaa! vad härligt det låter att strosa omkring på stockholms gator. Det ska jag också göra... den 21 mars. Har jag tur har vårsolen börjat värma, då är det ändå mysigare. Kram och ha en skön helg!

    SvaraRadera