onsdag 4 februari 2009

Vardag kväll

I dag har jag hunnit med en hel del bl a lite shopping. Det blev en En jätte söt blus i från Vila, helt i min stil. Jag lyckades också köpa ett tyg till en sänggavel. Hör och häpna för jag brukar alltid vela en del innan jag kan bestämma mig, men icke i dag.
Har även hunnit med lite kvällsmys vid brasan mellan varven. Skjussande av barn fram och tillbaka. Ida var på bio "i I taket lyser Stjärnorna. När jag hämtade henne var hon lite rödögd, men tycket att filmen var bra men väldigt sorgsen.
N.A och jag har också lyckats göra denna sänggavel ikväll och vi blev båda riktigt nöjda med resultatet.
Sov Gott Lotta!

1 kommentar:

  1. Hej & tack för titten hos mig !.
    Är ju oxå Kr-hamnare, flyttade till KGA, men sen 11 år bor jag i Kyrksten, Alkvettern.
    Ja här vräker snön ner med !
    Ser att din dotter oxå heter Ida =0), min blir 12 i Maj .
    Ska kika vidare...
    Kram Nettan

    SvaraRadera