fredag 9 november 2012

Vintips

Hallou!

Visste ni att Ledin har lanserat ett vin i samband med sin showtime på Rondo 2011.
Det röda vinet fick jag av min mamma och pappa när jag var där.
Det heter "En del av mitt hjärta" fint va.
1

En del av mitt hjärta
är ett Shirazvin som kommer ifrån Australien.
  Det har sålt så bra så det är nu med i systembolagets ordinarie sortiment.


 Vi är på gång heter det vita vinet
Det är ett Chardonnayvin
som kommer ifrån Sydafrika.
Det finns i systembolagets beställningslista.


Sommaren är kort
Är ett rosévin som kommer ifrån Italien.
Även det finns att beställa i systembolagets beställningslista.


Tyvärr kan jag inte säga hur vinerna smakar för har själv inte testad dem än.
Men visst kan de vara trevliga att ta med sig när man är bortbjuden.
Fina namn har de i varje fall.
  Jag tror att de som är fan av Ledin "som jag är" uppskattar dem väldigt mycket.

Kram njut av att det är fredag!!
Lotta


4 kommentarer:

  1. Håller med, det var fina namn :).
    Ha en riktigt bra helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Kanske värt att pröva! Gillar ju Ledin i varje fall!!!
    Ha en skön helg!
    Lena

    SvaraRadera
  3. Häftiga viner av en av mina favvoartister!
    Måste prova, jag och Janne har fått varsin vinflaska från Morberg, så de får vi väl prova snart.
    Vi ska nog gå på Tomas Ledin i maj i Karlstad. Det ska bli kul:-)
    Vi hörs till helgen!
    Kramis vännen Susanne

    SvaraRadera
  4. Härlig post:) jag gillar din blogg..men vart kan man följa dig på bloggen då??

    Om du vill ha julklappstips kan du kolla in min blogg:)

    ha en skön helg

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvaraRadera