fredag 2 november 2012


Godkväll alla rara!
Är nu hemma i mina gamla hemtrakter. 


Idag blev det en sväng på stan med fika och lite shopping.
Jag hade planerat att köpa mig en ny sjal.
  Den jag hade tänkt mig, hittade jag i en butik här som heter Najas.
Det är en jättemysig butik, så har du vägarna förbi Sandviken kika gärna in där....
Det blev även en ny jacka, som jag hittade på en relativt nyöppnad butik som heter Stil.


Här är Ida på en av gågatorna.
 Om ni tittar riktigt noga kan man se att det faktiskt har kommit lite snö här. 
Fast det är på väg att töa bort.
Imorgon bär det av en sväng till Gävle.
Hälsa på stora dottern och mysa lite på stan.

Kram!
Lotta

2 kommentarer:

  1. Den kakan såg god ut!!!
    Alltid roligt att shoppa i en "ny" stad!
    Ha en riktigt trevlig dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Mysigt att åka i väg på lite fika och shopping! Ha det fortsatt gott och snygg jacka! Kram från Maria

    SvaraRadera