måndag 5 november 2012


Hej på er!

Jag som försöker att tänka mig för och handla mindre,
 har plötsligt köpt två par skor.
Tidigare i höstas blev jag tillfråga av en mamma på jobbet om jag ville beställa med något 
när hon skulle åka till Thailand.

Det blev ett par marinblå höga och ett par vita låga converse.
250 kr paret, det tycker jag är ett jättebra pris
så det var bara att passa på.
För en gångs skull har jag lyckats med att vara ute
i god tid....


....... Men nu ser jag  fram emot första advent.
  Vi har en Stockholms weekend inplanerad då.
Älskar att besöka storstäder i adventstider.
Då ska vi njuta och insupa storstadspuls.
Besöka gamla stan med sin mysiga julmarknad.


Har sett att det är  julmarknad vid Hovstallet den helgen, 
det skulle vara mysigt.
Är det någon som varit där?
Tar gärna emot lite åsikter om vad ni tyckte i sådana fall.

Hoppas ni har haft en bra måndag!
Kram Lotta

4 kommentarer:

  1. Stockholms weekend låter som en utmärkt idé!
    Tänker ta en dagsutflykt dit nu i december!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Klart man passar på när det är så bra pris :). Jag börjar längta lite till advent nu faktiskt, oj så skoj med en Stockholms-weekend då!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Shopping är svårt att låta bli...fräscha är dom, men hoppas att du kan ha dem med dina onda fötter. Stockholm blir kul, vi kanske tar oss en tur efter jul.
    Vi hörs mer om allt pysslande!
    Kram kram vännen, Susanne

    SvaraRadera
  4. Hej Lotta! Superfina skor och vilket bra pris. Jag och R åker till Stockholm nästa helg i två nätter. Ska se Timbuktu. Ska bli så mysigt! Kram

    SvaraRadera