söndag 9 december 2012

Andra advent

Hej!
En mysig helg är nu tillända.


I lördags blev det en sväng till Karlskoga för att hämta mina glasögon.
När jag ändå var där passade jag på att julhandla lite.
Ja, jag vet, man ska handla i sin egen stad. 


....Men jag måste säga att Karlskoga nog tyvärr har gått förbi oss i Kristinehamn,
Vad gäller trevliga butiker.....

Idag har jag njutit av allt vackert som naturen bjuder på.
Himmel så fint det är i skogen, det känns som att man när som helst
ska träffa på Kung vinter när man knatar omkring och njuter av tystnaden och allt det vackra man har omkring sig. 


Det är många saker som jag tycker om att göra, ikväll blev det en tur till gymmet.
där var jag med på ett afrikanskt danspass, jättekul.

Kram och trevlig vecka.
Lotta


3 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med all snö!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ju så vackert ute nu med all snö, jag bara njuter när jag tittar ut :).

    Håller med dig om att Afrodans är roligt, och jobbigare än man tror :).

    Ha nu en riktigt fin vecka! Kram jennifer

    SvaraRadera
  3. Vackert att traska omkring i skogen när det är snö.
    Inte lika kul att skotta sig fram till brevlådan varje morgon...............

    Ha det fint,

    Kram

    SvaraRadera