torsdag 1 mars 2012

Sportlov

Har tagit mig ledigt torsdag och fredag.
Tänkte tillbringa en weekend i mina gamla hemtrakter i Gästrikland.
Idag blev det nästan kungliga trakter,
nämligen Ockelbo...
I Ockelbo finns en jättefin trädgård
Wij trädgårdar väl värt ett besök...
Ett lite semester tips kanske...
om man tycker om att besöka trädgårdar.
......Så mycket sportande lär det tyvärr inte bli för min del...
Däremot kan det bli en del fikande...
Inte dumt det heller.
Passar på att ge ett till semestertips!
Kungsberget.
Där finns en jättetrevlig skidanläggning
för er som tycker om att åka utför
finns även fina längdspår.

Imorgon blir det en tur till Gävle. Hälsa på dottern och besöka något mysigt fik och några fina butiker.

Kuckeli ku
Snart är påsken här.
Lotta

4 kommentarer:

  1. Hej Lotta!
    Låter som du har en mysig helg framför dig!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Hoppas du har det mysigt med familjen!
    Hoppas det går bra med jackan och det ni ska fixa med D&T!
    Kramis Susanne

    SvaraRadera
  3. Så härligt med lite extra ledigt! Alltid roligt att få tipps på ställen att besöka :) och de du nämnde är inte alltför långt att åka till för mig så det kanske får något besök :).
    Ha en riktigt bra helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Tack för tips även om jag är dålig på att ta mej till mina gamla hemtrakter...
    PS Tommasin var väldigt bra! Prövades nu efter en härlig dag i backarna i Säfsen! DS
    Kram

    SvaraRadera