tisdag 27 mars 2012

Inredningsresan till Danmark

Var fantastiskt mysig, rolig och inspirerande.
Är så glad för att jag var med.
Bilderna är i från Honning och flora.
Här kan man bla strosa runt i en mysig trädgård, med små underbara ting.
Inne i butiken är det helt otroligt vackert och en massa fina saker,
både gamla och nya att njuta av.
Detta rum är ett dröm rum...... för mig.
Hade gärna tagit hela rummet och låtit det få flytta hem till mig, helst då också med vyerna i från fönstren..
I ett av rummen bor en massa mailig kaniner och en hel del andra små söta djur,
som dessa som kikade fram från en hylla.
Kändes som om man skulle vilja vara liten igen och kunna prata med alla dessa godingar.
Tack till Bästa Ingela & Petra som arrangerar denna
härliga inspirerade resa!
Puss Lotta

6 kommentarer:

  1. Ja du det såg verkligen ut att vara ett riktigt drömrum! Så kul att det blev en lyckad resa :). Önskar dig en riktigt bra onsdag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Vad kul och härligt vi hade det:-)
    Jag har lagt in mina bilder på datorn, men inte redigerat och lgat in dem i bloggen än...ska bli!
    Vi hörs mer i veckan!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Så fint du fångat detta rum hos Honning og Flora, man kan sitta och studera det länge och man förflyttas tillbaka till då vi var där... Så priviligerad jag känner mig som fick vara med på denna resa...
    Ha en fin vecka!
    Kram
    Pia

    SvaraRadera
  4. Honning och Flora är ett riktigt feel goodställe! Man varvar ner och går bara runt och njuter. Tiden står liksom stilla för oss alla utom för Sören...för han var chauffören.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja visst fick vi vara med om en helt fantastisk resa!!
    Jag är så lycklig över att jag fick möjligheten att följa med. Honning & Flora var för mig en av höjdpunkterna. Så otroligt vackert och inspirerande :)

    Ha en fin helg.
    Kramar Ida

    SvaraRadera
  6. Tack själva ni rara för att ni följde med, det var sååå mysigt!!!! KRAM

    SvaraRadera