söndag 18 mars 2012

Helgen

Gick fort, som vanligt.
Hade tänkt mig att ta lite nya foton,
men icke sa nicke....
när jag skulle fota,
så var kameran naturligtvis oladdad.
Så istället bjuder jag på lite bilder i från förra årets Danmarks resa,
som nu snart ska gå av stapeln igen.
Jag har fixat och donat lite denna helg,
ja när man summerar så här i efterhand,
så har jag nog hunnit med en hel del.
Bla har jag varit till goa vänner och fikat,
alltid trevligt med lite em kaffe och lite småprat.
Fixat lite påskfint på verandan,
njutit av en kopp kaffe i solen.
Tränat, det blev ett härligt zumba pass på söndag kväll.
Jobbat lite med beställningar som vi har i Drömmar & Ting.
Tagit emot lite mer beställningar
och levererat en beställning, kul.
Har kikat lite på tv,
både fredag och lördag kväll.
Det blev två avsnitt av Arno Dahl, tilltalar oss just nu,
vi sambon och jag, vi gillar deckare.
Nu är det bara några dagar kvar, till fredag....
Ska bli kul!
Önskar er alla en trevlig vecka, i positiv anda.
Kram på er Lotta!

2 kommentarer:

  1. Men vilka fina bilder du visar! Roligt att höra någon mer som gillar Arne Dahl, vi har sett alla delar som finns att hyra på dvd och jag tycker de är riktigt bra, men jag har ofta en tidning bredvid som jag kan bläddra i när det blir lite läskigt :), äldste sonen bara skrattar åt mig och säger "men mamma, det är ju bara film". Hoppas du får en riktigt bra vecka! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Helgerna är sköna att få vila, fixa lite hemma...men de går ofta för fort. vad kul det ska bli att åka till Köpenhamn på fredag:-)
    Skönt att vi betat av lite beställningar igen!
    Kram Susanne

    SvaraRadera