tisdag 22 mars 2011

Fortsatt sjukstuga..

Som sagt så är jag fortsatt sjuk, nu måste jag bli frisk till helgen, då den efterlängtade Danmarksresan går av stapeln:) Ska bli så himelans kul, längtar....
Söta hängare i dotterns rum inköpta på Dollar store för en billig penning tidigare i vintras.
Solen skiner idag och det ser så gött ut ute.
Själv får jag nöja mig med att ligga i soffan och dricka honungsvatten,
"Drömma och filosofera"
Ni som känner mig vid det här laget vet att jag gillar det.
Fast man kan inte bara drömma, man får förverkliga några av dem också, eller hur.
En dröm är bokad, berättar mer om det en annan dag.
Kram och ha det bäst!
Lotta

5 kommentarer:

  1. Hejsan.

    Skickar en "krya-på-dig"hälsning, nu måste du försöka kurera dig, vore ju trist att missa din resa....
    Så dröm och filosofera på du några dagar till.

    Ha det gott,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Men nu får du inte vara sjuk längre.
    C-vitaminer och vitlök....

    Ses på fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fy vad trist, nu måste du krya på dig så du kan åka iväg på resa till helgen! Gillar att ni hängt upp jeansen på krokar, en annorlunda men snygg detalj i inredningen :o) Ja, W blev så nöjd med sitt skrivbord och mamman med! Krya på dig! Kram Lina

    SvaraRadera
  4. Vad kul att åka till Danmark! Och det där med drömmar stämmer himla bra!

    Krya på dig!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  5. Hej Lotta,
    och tack detsamma! Det var verkligen kul att träffa dig och Susanne. Hoppas vi kan ses något mer framöver. Här har det också varit fullt upp och jag har känt mig jättetrött... På fm idag måste jag bli klar med underlaget för min skattedeklaration innan jag öppnar affären så jag får titta in lite mer på din blogg senare. Hoppas det går bra för er i helgen.
    Stor kram
    Pia

    SvaraRadera