söndag 20 mars 2011

♥ Goda grannar ♥

Vi har tur som har så trevlig grannar runt omkring oss.
I går kväll blev vi inbjudna till en av dem på friterade räkor.
Mums vad gott det var!
Idag hade vi tänkt oss en tur till Säfsen med dem, men icke.
Istället fick jag feber och känner mig allmänt risig.
Börjar bli trött på det här nu. för nu är det tredje söndagen sedan i februari som jag har feber.
Nu måste jag kurera mig under veckan, så att jag blir frisk till fredag då jag åker med på inredningsresan till Danmark.
Ska ta och svepa in mig i en filt och sätta mig i solen en stund och njuta!
Kram till er alla goa trevliga människor där ute!
Lotta

7 kommentarer:

  1. Hej Lotta!!!

    Va smaskigt det såg ut - jag har aldrig testat att göra det där själv bara ätit det ute på krogen. Kul med ert nya trapp projekt - hoppas vi får se resultatet?

    Och krya nu på dej så att du inte missar Danmark som låter urmysigt - inredningsresa - jo jag tackar:)

    Ha det gott - kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta! Inte kul att vara sjuk. Stackars dig. Kroppen säger kanske ifrån, att du ska ta det lite lugnare. Kram på dig.

    SvaraRadera
  3. ja det är underbart med goa grannar!!:-)

    hoppas du kryar på dig bums!!

    kram sofia

    SvaraRadera
  4. Hej där!
    Nu är jag hemma efter årsmötet med Kurage- bröstcancerföreningen i Värmland.
    Hoppas du är piggare, annars får du kanske hålla dig hemma i morgon, så du är frisk tills vi åker på fredag.
    Kramis Susanne

    SvaraRadera
  5. Goa grannar, goa reker o ett gott vin därtill?!

    Krya på dig!

    /Ingemar

    SvaraRadera
  6. Härligt med trevliga grannar! Krya på dig vännen! Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Hej Lotta!
    Härligt med goda grannar, smarrigt med friterade räkor!

    Krya på dig nu!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera