tisdag 5 april 2011

Vilken tur!!

Att jag blev frisk, så jag kunde åka med på Danmarksresan.
Gisses så trevligt det var, att träffa alla Er rara, trevliga tjejer som var med på resan.
Ni har förgyllt min vardag.
Vi besökte många fina trevliga ställen, som går att läsa om här i bloggilandia just nu.......
Jag nöjer mig med att visa min favorit hörna, som var hos
Honning och flora.
Här hade jag gärna suttit i godan ro med en bra bok länge!
Skulle gärna återkomma för att njuta av denna härliga trädgård hos Honing och flora.
Tack rara Petra och Ingela som ordnade denna trevliga, roliga och inspirerande resa, ni är toppen!
Nu njuter jag av våren och sucktar efter lediga dagar.
Kram Lotta

5 kommentarer:

  1. Vilken tur att du kunde följa med till Danmark! Jisses så mycket inspiration vi fick. Nu får man försöka göra något av det. Stackars mannen!
    Vi kör hårt i hallen nu och så ska det bli skidåkning i Sälen några dagar. Jooo...jag längtar efter påsklovet också...
    Du hoppas att ni får till det så vi kan ses.

    Kram gulliga du!
    annika

    SvaraRadera
  2. Längtar tillbaks... kanske att vi kan ses på invigningen på Lev vackert! Ska bli spännade att höra vad det är ni har på gång... Vill gärna beställa en väska framöver, men jag har inte riktigt ro ännu... att kolla...
    Ha en bra vecka!
    Kram
    Pia

    SvaraRadera
  3. Hej min fina kollega!
    Vilken tur att du orkade följa med, jag hade ett roligt sällskap med dig!!!
    Fina bilder tog du också. Både Annika och Pia lärde vi känna. De träffar vi gärna igen och många fler som var med...
    Vi hörs mer ang. våra drömmar...
    Kramis Susanne

    SvaraRadera
  4. Hej Vännen!
    Ja visst hade vi en fantastisk resa..... Å det var så kul att träffa dig!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  5. Hej Lotta! Det var roligt att träffa dig igår. Eran tripp till Köpenhamn förstår jag var toppen! Kram Åsa

    SvaraRadera