torsdag 18 november 2010

Hej på Er!

Här är full fart med att förbereda för helgens julmarknad på Norrgården i Kristinehamn som Susanne och jag ska vara med på.
Ibland kan man ju undra vad man håller på med, har jag tid med detta?
Japp! det är så roligt och det ger så mycket positiv energi tillbaka.
Visst kommer det stunder då man tvekar och tänker herre gud vad håller jag på med, finns det någon människa som vill köpa det som vi gör...
Ja, tydligen får man peppa sig med då. För beställningarna ramlar in och det är så kul!!!"
Dessa söta tyghjärtan i madrasstyg kommer att finnas till försäljning i både beige och rött på söndag.
hoppas vi ses och kika gärna in till vår blogg Drömmar & ting där kan ni se lite av vad vi gör.
Lotta
Ha det gött kram Lotta

3 kommentarer:

  1. Hej Lotta! Ja, nu är det snart dax här hemma för marknad oxå, till helgen kör vi och nu ska det sista bli klart! Intensiv tid har det varit med alla förberedelser, eftersom jag utökar med lite mer grejer till julmarknaderna utöver mitt ordinarie sortiment, men kul är det! Lycka till med försäljningen! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Klart att de kommer att gå åt som smör i solsken.
    Lycka till!
    annika

    SvaraRadera
  3. Hej Lotta, hoppas att det gick bra för er på Norrgården, hann tyvärr inte med det. Ibland vacklar självförtroendet, jag vet precis hur det känns, är lika dan ibland. Kram i advent/Ingela.

    SvaraRadera