måndag 8 november 2010

Pyssel inför jul!

Hej svejs!!
Helgen har jag bla ägnat åt att plocka ris och göra kransar. Nu hade jag lite extra tur för när jag och min syster tog oss en skogspromenad i fredags så hittade vi en massa nedtagna granar. Perfekt för man får ju inte bryta grenar...
Så vi bestämde oss direkt för att nu plockar vi med oss så mycket ris vi bara kan. Sedan var det bara till att börja tillverka stommar.
Vi blev riktigt nöjda! Vi blandade sedan i lite enris. Nu återstår lite dekoration funderar på apelsinskivor och kanel, vad tror ni? Eller har ni några andra förslag, tar tacksamt emot.
Susanne och jag ska vara med på julmarknad i Lungsund nu på lördag då kommer vi bla att sälja dessa kransar.
Kramar Lotta!

1 kommentar:

  1. Hej Lotta!
    Vilka fina kransar ni gjort! Det blir snyggt med apelsinskivor och kanelstänger, kanske några röd-vit rutiga band på oxå?

    Ha en trevlig dag!

    kraam Jenny

    SvaraRadera