lördag 14 april 2012

Mysdag!

Vi tog oss en tur till Vintrosa som ligger utanför Örebro,
där besökte vi "Tant Grön."
Vi njöt av go fika.
Muffisen var helt underbar, kardemumma smak med pistagekräm.
Det var blåsigt och lite kallt,
men miljön runt omkring var fantastisk, så vi njöt.
Man fick många idéer på blomsterarrangemang.
Det fanns massor med fina inredningsatrialjer.
En sådan skulle jag vilja ha....
Och en sådan.....
Eller vad sägs om en budda i trädgården?
För er som inte har varit här, kan jag varmt rekommendera ett besök,
jag kommer definitivt att återkomma...
Imorgon en ny dag...
Då ska jag nog ta tag i och börja putsa fönster
kanske....
Kram på Er Lotta

5 kommentarer:

  1. Visst är det ett riktigt mysställe! Nästa gång kanske vi ses där.

    Ha en fortsatt skön kväll

    Kram

    SvaraRadera
  2. Men så härligt det såg ut! Jag har en syster som pluggar i Örebro så nästa gång jag ska ner och hälsa på henne så tror jag nog att vi får ta en tur dit :), tack för tipset! Ha det bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Jag har faktiskt inte varit där men det verkar så mysigt så jag får nog försäka ta mig dit!
    Lagom avstånd för mig oxå *ler*

    Ha det gott!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  4. Så mycket fint och mysigt.:-)

    SvaraRadera
  5. Hej Lotta!
    Vilket mysigt ställe, ser många vill-ha grejer på bilderna:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera