fredag 20 april 2012

Ibland

....blir det taggigt....
Det är sådant man får försöka att leva med och bara låta rinna av. "Som vatten på en gås"
Det är inte alltid så lätt....
Taggtråds hjärtan har vi gjort och sålt på en del marknader.
De är rätt fina tycker jag, mitt hjärta hänger vid braskaminen.
Har taggtråd hemma så jag borde kanske försöka att knåpa till några hjärtan, om lusten faller på.
Imorgon hoppas jag på lite bättre väder. Även om jag bara ska vara hemma och jobba med beställningar som vi har i Drömmar o ting.
Trevlig helg Lotta

2 kommentarer:

  1. ...och ibland är man själv taggig. Tror att jag precis i dagarna har haft en och annan tagg framme :).

    Här ska också städas och fixas lite. I eftermiddag är det två års kalas och på kvällen ska vi till kompisar.

    Ha en bra helg och gör dig inte illa på taggtråden!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Inte är det lätt alltid.
    Vet inte vad som hänt men skickar iväg lite styrka till dig.

    Önskar dig en fin helg,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera