lördag 13 juni 2009

Student tider...

Hej på Er! Här är fullt upp, så jag har inte haft så mycket tid till bloggen just nu. Ska försöka att hinna med och kika runt lite hos Er andra under helgen. Idag är det studentbal i vår lilla stad. Balen hålls på Stadshotellet, det är en stor attraktion att gå och titta när dessa fina ekipage gör entrè... Det var två år sedan min dotter tog studenten. Då var det strålande sol och helt perfekt väder. Detta år har de inte lika tur med vädret tyvärr, men idag regnar det i varje fall inte, igår stod det som spön i backen hela dagen. Här är Sadshotellet riktigt fin byggnad tycker jag. Gör sig fint vid ån mitt i stan. Midsommarosen står nu i full blom och doftar helt underbart i vår trädgård. Visar några bilder på min dotter och hennes kavalier ifrån hennes baldag, de var ett så stiligt par, tycker naturligtvis en stolt mor... Idag har sambon fixat och donat lite, bla har han börjat på att sätta upp nya markiser. Vi har valt beiga neutrala markiser, vi känner oss nöjda med valet, ja, riktigt snyggt blev det. Ska visa Er snart. Själv har jag varit med svärmor på loppis , Tyvärr blev det inga fynd denna gång... Hoppas nu att solen kommer tillbaka snart. Ha det bäst!!! Kram Lotta.

11 kommentarer:

  1. Stiligt par! Vi hade studenten här i stan igår och regnet öste ned hela dagen och samma idag, tror det har regnet hela tiden sen i morse, INTE kul! ja, ja..det blir till att vara inne och mysa =))Ha det gott! kram Lina

    SvaraRadera
  2. Hej svejs! Tack för titten hos mig. Hoppas allt är bra med dig.....Vilket otroligt stiligt o snyggt par!! Ha en fortsatt trevlig helg! Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Viken fin dotter och vilket stiligt par:-) Åhh bal...nostalgi, hihi. Ha en fin dag, Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vilket fint par, och vilken vacker dotter du har. Student bal låter härligt, det var ju ett tag sen man var student själv.
    Stadshotellet var fint, vacker byggnad.
    Och vilka härliga rosor du visar.
    Ha en skön söndag
    Kram Britt

    SvaraRadera
  5. Men SÅ FIIIN hon är dottern, ett mycket vackert balpar!!! Åh vad högtidligt som mamma att se sin dotter såååå.... = ).

    Kul att du gillade knoppbrädan. Spikarna har jag köpt från Barrolin Byggnadsvård de är ganska långa.

    Ha det bra!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  6. Din stora dotter är så vacker och så fin hon var på studentbalen. Vi var ner och tittade igår och sedan var vi på Mastis och hade skitkul...hoppas vi ses snart:-)
    Går på semester på torsdag. Jag tänkte lägga in bilder på sonen från förra året i nästa inlägg.
    Kramis Susanne

    SvaraRadera
  7. Tänk när min egen dotter eller sönerna för den delen blir lika stora och ska stå där med finkläder och förväntan! Det känns som oceaner av tid till dess men jag antar att det går fort...

    Stiligt par!

    SvaraRadera
  8. Hej Lotta! Roligt att se kort från din dotters studentbal. Hon är så vacker!!! Hoppas att din helg varit fin. Kramar från Åsa

    SvaraRadera
  9. Hej Lotta!
    Vilket stiligt par, din dotters frisyr är jättefin:)

    Gillar dina vackra rosor oxå,

    Ha en skön eftermiddag,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Hej vännen!
    Kika in hos mig, jag har något åt dig:-)
    Kramis Susanne

    SvaraRadera