torsdag 16 april 2009

Hej!

Idag njuter jag av att det är så fint väder och att jag vet att jag ska vara ledig imorgon!!!
Visar en fin bild på en videkiss som min dotter har tagit.
Lite kuddar som vi har i stugan, jag försöker att inreda lite åt New england stilen där... och åt det marina hållet.
Ett skåp som står i stugan där förvarar vi glas och lite annat smått och gott.
Liten text på väggen i köket i stugan, i taket har vi satt in råspont som har målats vit. Är väldigt nöjd med resultatet. Alla tak i stugan är inte färdigmålade men vi jobbar sakta framåt...
Nu ska jag strax i väg till gymmet och träna lite, känns lite tungt när solen skiner så fint. Men, men jag får pressa mig lite extra så känner jag mig nöjd när jag kommer hem.
Ha en go kväll alla kära bloggvänner
Kram/Lotta!

9 kommentarer:

  1. Vilket vackert skåp! Har du skrivit texten på väggen på fri hand? Det var välgit fint i alla fall. Jag skulle vilja ha text på väggen i hallen, men det blir ju pärlspont och lite knöligt att skriva på... Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta! Vad duktig du är som tränar så mycket! Stugan är säkert i samma klass som erat hus! Det är jag övertygad om. Fina tak och vilket vackert skåp att förvara i. Ha det så härligt imorgon nu när du är ledig. R och jag jobbar imorgon, mamma ska vara barnvakt. Jag har ju haft ett par dagar ledigt nu. Jag har målat ett bord och en hylla samt röjt i lilla rummet. Stora kramen från mig.

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Oj, vad du ligger i och tränar. Blev det mycket gott i helgen...
    I morse var jag och sambon ute och gick kl. 7.15, skönt trots att jag var seg när jag gick upp...Fin bild på vide. Bilderna från stugan är också väldigt fina, det passar med marin stil i er stuga. Vår får nöja oss med det på altanen.
    Vi åker till Örebro och sedan vidare till kompisar i Norrköpning i morgon. Kanske lite inredningsaffärer hinns med?
    Ha det gott på din lediga dag, annars hade vi kanske kunnat träffats.
    Kram kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Go kvällen polarn!!! Tack för att du tog mig till gymmet idag!Det blev en liten bloggstund nu i kväll... Men det är snart bingen som hägrar trött..Vi hörs hej.hej/Helen

    SvaraRadera
  5. Jättekul att du vill tävla hos mig:-) Ja det tar ett tag innan man lär sig alla 'finesser' men till slut går det, hihi. Fina bilder du visar älskar vide, det är såå vackert! Kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Hej Lotta!
    Duktiga du som tränar, I admire!(är själv en soffpotatis som borde ryckt upp sig för länge sen:))
    Vad fint det blev med råsponten i taket och väggtexten:)Gillar det vackra skåpet oxå!

    Ha en jättebra helg,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Hej !
    fint med väggord, har du skrivit på frihand?
    Skåpet var oxå fint.New England stil är snyggt o passar bra i stugor på kusten
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Vilket fint skåp! Precis lagom mycket glas. Jag gillar inte vitrinskåp med för mycket glas, men detta är ju helt perfekt! Blir allt lite avis... Ha en skön fredagskväll!

    SvaraRadera
  9. Hej!!
    Nu är det Lysekil för hela slanten förstår jag :)
    Om vi bodde lite närmare Hunnebo skulle vi vara där varje helg!
    Vad glad jag blev när jag läste att ni gillar mina kladdmuffins!!
    Kram Anna

    SvaraRadera