tisdag 25 oktober 2011

Bloppis

Nej hon är inte till salu!
Men för några veckor sedan var vi hundvakt åt Doris.
Vad mysigt det var blev nästan sugen på att skaffa hund... Och jag som sa att jag inte gillade mopsar blev helt frälst. Så gooo
Däremot så säljer dottern sin nyinköpta svarta dunjacka, i från Everest st xxs.
Den är rätt rymlig i storlek. Hon brukar ha 36 på kläder.
Jackan är oanvänd prislappen sitter kvar. Pris 700 kr. Om du är intresserad maila mig på annclind@hotmail .com
Vi har en likadan jacka fast i rött storlek, xs pris 500 kr.
Den är endast använd några få gånger.
Ja såååå är det att ha tonåringar.....
Tycker om att ha saker att se fram emot,....
i sikte nu är, London med familjen!
Kram och trevlig vecka till Er!

Kram Lotta

4 kommentarer:

  1. Hej min finaste vän:-)
    Somnade i soffan ikväll, så trött. Ska gå och lägga mig igen...
    Doris är såå himla söt, jag blev allt sugen jag också, men inte sambon...
    Hoppas du får jackorna sålda. Lägg ut på Tradera också, eller jobbet/FB...
    Härligt med London, dit vill jag och Barcelona:-)
    Men jag får nöja mig med Sth till veckan:-)
    Vi ses snart igen:-)
    Kram o gonatt

    SvaraRadera
  2. Låter mysigt att åka till London.
    Det har vi pratat om i flera år men aldrig kommit iväg.
    Du får tipsa om hotell och mysiga ställen sedan.

    Doris var ju mycket söt, tyvärr är jag allergisk så någon hund blir det inte.

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  3. Hej Lotta!
    Åh vad roligt med en Londonresa att se fram emot!

    Vilken sööötnos hon är Doris!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. God em.dag!!Vad söt hon är lila doris!Härligt att få åka till London..lite avis..Vi får bestämma en glögg och pysselkväll:)Kramiz

    SvaraRadera