söndag 9 januari 2011

♥♥ Familj ♥♥

I helgen har stora dottern med sambo varit hemma. Lila dottern har nu mer också pojkvän,
så nu är vi plötsligt två till i familjen när vi träffas.
Att göra saker tillsammans i familjen är så roligt och jag njuter av varje stund jag får ha mina barn runt mig.
Ida och Gabriel knyter på sig skridskorna.
Här är Elina och johan.
Familjen samlade i tv soffan!
Mys på kvällen med lite god mat, laddar inför kvällens bowling!
I morgon måndag igen!
Nu gäller det att njuta av helgen som varit och se fram emot nya trevliga stunder.
Redan nästa söndag står en trevlig återkommande tradition på tur,
nämligen en resa till Sälen med världens bästa grannar!
Livet är fullt av möjligheter
och trevliga stunder...Bara att skapa dem!
Trevliga vecka till alla er där ute.
Kram Lotta

7 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med barn och deras pojk/flickvänner. Godsaker som ni laddade med.

    Låter härligt att åka till Sälen. Vi älskar ju skidåkning men har inte planerat in någon Sälenhelg ännu. Ha det så bra där.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åååå vad härligt det låter när hela familjen är samlad.Härliga bilder.Vad skoj att vänta och längta till att få ut och resa.Underbart.Ha en skön kväll och en go start på nya veckan.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. så mysigt med skridskotur, själva har vi mest kollat på tv hela helgen, förutom snöskottning för sambon

    SvaraRadera
  4. Härligt inlägg Lotta! Dina döttrar är ju såå bedårande fina. Livsglädje är så otroligt viktigt! Man har så mycket att vara tacksam för och många stunder att glädjas och må bra av tillsammans med familj♥ och vänner♥.Kramis Åsa

    SvaraRadera
  5. vilka fina tjejer du har och vad härligt att göra saker tillsammans!! min dotter har oxå pojkvän nu, vi får väl se hur länge det håller;-) ha det gott!

    stora kramen s

    SvaraRadera
  6. Jag trivs också mest med att vara med familjen.
    Tack för kommentar hos mig!
    Ps. Jag finns med i "Lev Vackert". Det kanske du visste redan, hihi.
    Kram Jessika

    SvaraRadera
  7. Familjen är allt och du ska vara stolt över den!!! Ni hade en mysig helg förstår jag och nu ska ni åka skidor för glatta livet:-)
    Kramis min vän
    Susanne

    SvaraRadera