tisdag 31 augusti 2010

Bilsemester!!

Hej!
Nu är vi på bilsemester och har kört genom ett regnigt Europa!!
Visst har solen visat sig emellanåt, här kör vi genom Danmark på väg till Rödby för att ta färjan över till Puttgarden.
Jag på färjan som tar oss över till Tyskland... Nu väntar en massa mil på Autoban. Efter 115 mil och en natts vila i Tyskland, är vi nu äntligen i Österike. Här planerar vi att stanna i en natt. Det blev i Zell am see.
Detär nu måndag kväll och jag är på väg in ett nytt hotellrum i Kroatien Split.
Att vara på resande fot är både spännande och roligt man vet aldrig riktigt vad man hamnar och hur dagen blir... Semester kramar Lotta!

7 kommentarer:

  1. Hej skönt att läsa att allt gått bra o ni är framme i Kroatien. Hemma i Kristinehamn är det soligt o lite höstigt i luften.Här bakas surdeg o sommarbagetter. Plokade 20 liter lingon i går i hop med killarna i familjen. Vi har också plockat kantareller som ska rensas.Skönt att göra lite praktiska sysslor. Jag försöker annars om dagarna med matte o datakunskaper bl a.På lördag blir det nöje i Dalhalla med p-floyd.Sköt om er ! kram från oss alla !

    SvaraRadera
  2. Kul att se lite om hur ni har det. Vi får pratas vid när du kommer hem sen o uppdatera oss lite :-) Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Å ha en härlig resa o kör försiktigt!!!!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  4. Vilken resa ni gör, vad spännande o roligt!
    Hoppas att ni har det bra! Var rädda om Er! Kram Therese

    SvaraRadera
  5. Men Gud, titta förbi på en fika på vägen hem. Jag längtar efter dig! Kör försiktigt. kram

    SvaraRadera
  6. Vad kul med ett inlägg mitt i semestern:-)
    Såg att du skrivit in hos mig. Då har ni åkt långt, hoppas ni har det gött och att ni kanske stannar till vid Pula på vägen hem.
    I morgon drar Lena och jag iväg på bloggmarknad utanför Örebro, det ska bli kul.
    Kramis Susanne

    SvaraRadera
  7. Autobahn är alltid lika spännande varje gång.

    SvaraRadera