torsdag 6 maj 2010

Nya gardiner

Hej svejs!
Nu har jag sytt nya gardiner till köket, av ett Ikea tyg i vitt och svart. Tänkte mig att det skulle passa bra till våra svarta granitbänkar.
Först blev jag "jättenöjd", men nu känner jag mig lite tveksam... Brukar i vanliga fall inte ha blommiga tyger, men jag kanske vänjer mig,
Tänkte ivarje fall visa er hur de ser ut, ja, nu blev tyvärr inte bilderna det bästa, är så svårt att ta kort emot fönster.
Hoppas att ni får en härlig dag! Själv längtar jag efter sol och värme!
Kram Lotta!

3 kommentarer:

  1. Det är fint med blommigt tyg, somrigt på något vis.

    Men jag förstår precis hur du menar, ibland är saker så snygga men de passar helt enkelt inte in i ens eget hem. Eller så är det bara man själv som är fånig.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen!
    Jag tycker det var ett jättefint blommigt tyg du valt:) Jag gillar den där gardinmodellen, det är en klassiker!

    Ha en trevlig eftermiddag!

    kramis Jenny

    SvaraRadera
  3. Så fint o vårigt det blev....Hoppas att du haft en fin o bra dag! Kram Therese

    SvaraRadera