tisdag 9 februari 2010

Loppis fynd!

Hej på Er!
I lördags var jag och Susanne på en liten loppisrunda!! Vi hittade en del som fick hänga med hem.
En del saker tänkte vi fixa till och sälja, som den här ljusstaken tex, men när jag målat den svart så tyckte jag att den passade så bra i mitt kök, så jag bestämde mig för att behålla den själv istället.
Känner att jag börjar på att bli mer och mer förtjust i svart som detallj, det bryter av fint både emot vitt och pastell.
För övrigt så har det varit full fart med att tillverka saker till vår tjejkväll, som är ikväll. så jag har inte haft så mycket tid till bloggen.
Naturligtvis så åkte jag på magsjukan i natt så nu kan jag inte vara med, jag som har laddat så.............................................Förbannat irriterande "Jä...skit!!!!!!!!
"sånt är livet" man kan liksom aldrig vara säker på hur nästa dag ser ut. För att vända det hela till något positivt så går ju skiten över.
Vi ska naturligtvis ha fler tjejkvällar så vad gör det att man missar en! "Suck"
Tusen tack till er som kikar in till mig och lämnar så trevliga kommentarer!
Ni är toppen!
Kramis Lotta

7 kommentarer:

  1. Fy och blä för magsjuka :o(( Så trist när ni skulle ha tjejkväll...men som sagt det blir flera tillfällen!! Ja, vistt är det snyggt med svart, jag har ett pelarbord som jag velar fram och tillbaka med om jag ska måla vitt eller svart...?? Men va tusan det finns fler gammla pelarbord som cirkulerar, så tröttnar jag är det väl bara att köpa ett till och måla vitt! Krya på dig! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Hej vännen och visst är det fint med svart det bryter av och är så snyggt tillsammans med någon annan färg! Må så gott! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Tack för jättefin kommentar hos mig! Så fiiint ni har bott i Sälen, ska själv dit v.16, till Hundfjället, även det är nybyggda stugor, ska bli så härligt!

    Stor kram L-L

    SvaraRadera
  4. Så tråkigt att du var sjuk. Men jag tyckte det kändes som det vart lyckat och det var mycket folk. Väldigt trevligt var det iallafall :-)
    Kram o hoppas vi ses på torsdag iallafall...

    SvaraRadera
  5. Men vilket elände att bli magsjuk då man ska få göra något som man längtat efter. Hoppas att du kvicknar till så du kan gå på fler Loppis och fynda. Ljusstaken blev såå snygg.
    Kram annika

    SvaraRadera
  6. Hej min kära vän!
    Attans otur att du blev sjuk, vi har ju fixat med så mycket, men det gick bra ändå. Det var bra att vi genomförde det i alla fall...Det var så trevligt och roligt att så många kom. Nu tar vi nya tag och satsar på öppet hus hos Lena den 27/3. Jag förstår att du behöll den fina ljustaken och den blev så fin svart.
    Vi hörs mer vännen! Krya på dig:-)
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Hej där Lotta!!! Såå kul att få se dig inne hos mig :) Du är så varmt välkommen sååå. Bara kul med "nya" ansikten.
    Vet du...det är något konstigt med bloggen?? Jag kan se alla dina bilder. Men inte texten. Vad knepigt? Eller så är det min gamla dator som har fått någon "snuva"..?

    Hur som haver,
    Jag kan stirra mig torr i ögonen på den övre bilden..längst upp på din sida. Kom inte ihåg vad det heter. VAD VACKERT!!!! Åhhh jag bara älskar västkusten..Lysekil, Bubacka...MMMmmm det är kärlek det. :)) Jag var mycket där på sommrarna som barn. Har bara glad lyckliga minnen därifrån. Nu i dag så bor jag i Ångermanland. Härnösand. Strax ovanför Sundsvall. Och har inte varit på västkusten sedan jag var tonåring.

    Jag gillar din sida mycket. Vackra bilder. Är det okej för dig Lotta, om jag länkar dig? Vill inte tappa bort dig nu när funnit en västkust tös, hihi. :))

    Tusen tack för rara kommentaren inne hos mig!
    Jag önskar dig fina dagar, så hörs vi igen!
    Kraaaaam / Åsa.

    SvaraRadera