onsdag 23 september 2009

Vardag!

Hej i vardagen!
Äntligen har vi kommit till mitten på veckan. Den här veckan har för mig hittils bara bestått av arbete känns det som, har nyss kommit hem och ska strax i väg igen kvällsmöte andra kvällen denna vecka...
(Ett litet tillägg i efterhand kvällens möte var trevligt och vi hade mycket bra samtal)
I morgon har vi studiedag vilket för mig innebär att på fm arbeta med "likabehandlingsplanen".
Em blir roligare... Då tar jag och Ida kosan och styr emot Gästrikland, hem till mor och far.
På lördag morgon åker mamma, syster yster, stora dottern E och jag till Tällberg i Dalarna på Spa!
Gud såååå härligt det ska bli!
Visst finns det goa tillfällen i vardagen också, det svåra är bara att se dom...
Mina bilder tog jag igår när jag var på utflykt med barnen, lyx i vardagen, eller?
Trevlig helg till Er kram Lotta!

8 kommentarer:

  1. Godmorgon Lotta!

    Vilka fina bilder:)

    Låter ju jättemysigt med Spa med nära o kära i helgen, njuuut o vila upp dig riktigt ordentligt goa du!

    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  2. Kanonfina bilder du har tagit, riktigt höstiga:-) Ha en fin helg du oxå!:-) Kramis Sofia

    SvaraRadera
  3. Vilka jättefina bilder! Ha det så bra hos dina föräldrar! Stor kram från Maria

    SvaraRadera
  4. Härligt, ja det gäller att ta vara på stunderna!!!! Ha så gott o njut!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  5. Såå fina o höstiga bilder du bjuder på...Önskar dig en trevlig helg! Kram Therese

    SvaraRadera
  6. Hejsan
    Vilken fin header Du gjort
    Jättefina bilder.
    Ha det riktigt gott på Spa.
    Kram
    Kicki

    SvaraRadera
  7. Hej Lotta!

    Kikar in för att önska dig en riktigt bra vecka:)

    Kraamis Jenny

    SvaraRadera
  8. Vardagen kan också vara meningfull, men det är vi som måste styra över den, så att vi mår bra. Ibland tar jobbet mycket energi, då är det skönt med en promenad och se med naturen glasögon. Hoppas ni hade en kanonhelg med dina nära och kära.
    Vi ses i morgon!
    Kram Susanne

    SvaraRadera