lördag 31 januari 2009

Planering

Godkväll!
Sitter här och laddar batterierna och planerar inför morgondagen. Skulle vilja åka till det stora varuhuset Ikea... och köpa lite piff till sovrummet.
Passar på att visa en bild på tapeten som vi har i vår hall. Jag har funderat ett tag på om jag ska tapetsera om där. Tycker egentligen om tapeten den är klassisk och har suttit i vår hall sedan 1997, vi får se hur det blir. Vad tycker ni?
Förra lördagen var jag på en loppis runda. Loppis är något som jag brukar försöka att hinna med att besöka på lördagförmiddagarna. Tallriken som jag visar på bilden var ett av fynden jag gjorde då, det var tre tallrikar för 40 kr, de fungerar nu som fat till mina nyuppväckta pelargoner.
Egentligen skulle jag behöva vara hemma och lägga lite krut på vårt "lilla" mellanprojekt nämligen trappen ner till vårt sovrum och badrum.
Ni kan se av bilderna att det är inte vackert, men det kanske kan bli det, med pärlspont och vitfärg.
Ha en fortsatt bra lördag kväll!
:) Lotta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar